sobota, 27 lutego 2016

~1~ number one

Hi Guys!
Witam Was wszystkich serdecznie na moim blogu!
Jestem LadyMade - 18 letnią dziewczyną, która pasjonuje się makijażem, kosmetykami, modą i wszystkim co jest z tym związane. Nie jestem perfekcjonalistką, dopiero się uczę. Historię z blogiem zaczęłam tak naprawdę bardzo dawno, i miałam ich kilka, ale ten prowadzę od początku, bo chcę by wyglądało to tak jak sobie wymarzyłam. Nagłówek i cały wygląd bloga jest mojego autorstwa i pozwoli będę go rozwijać. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć grono swoich odbiorców, a i ja też chętnie wejdę na wasze blogi jeśli tylko pozostawicie linki w komentarzach. Jeśli chodzi o kontakt do mnie, to oczywiście będzie specjalny adres e-mail, dzięki któremu będziecie mieli możliwość zadać pytania itp, ale także w komentarzach możecie to robić. Nie podaję Wam jak narazie linków do moich social media, bo nie uważam to za konieczne, ale jeśli będziecie chcieli to być może kiedyś coś się zmieni. Mam nadzieję, że będziecie odwiedzać mnie regularnie, a napewno się odwdzięczę!
Do następnego! :)

17 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu! Zapowiada się interesująco <3 Będę tu wpadać, Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Krótki post, ale napisałaś to w taki sposób, że chce się tu powrócić jeszcze raz i zostać na dłużej :) Pozdrawiam i powodzenia w rozwijaniu bloga, z pewnością zyska wiele czytelniczek. Jedną już masz :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w blogsferze ! :D Nagłówek i szablon przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się świetnie, powodzenia w dalszym blogowaniu ;) nie poddawaj się!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu, trzymam za ciebie kciuki! :D
    Zapraszam na nową notkę, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Jeśli Ci się spodoba może zaobserwuj? Zawsze się odzwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam nowe blogi i obserwować je, kiedy się powiększają :) życzę Ci dużej ilości komentarzy, mnóstwa obserwatorów i milionów odwiedzin na blogu~! Coś czuję, że będę tu często wpadać, bo lubię taka tematykę~ dziękuję, że założyłaś ten blog <3

    http://japonskigeodeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka mała sugestia: jeżeli chcesz stałych czytelników czytaj inne blogi ze zrozumieniem. Przy komentarzach mam napisane, aby nie zostawiać linku swojego bloga w komentarzu tylko w zakładce spam... Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. super :D Trzymam kciuki, zapowiadasz się interesująco <3

    http://mylimerenceblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :) Wspierajmy się na tej nowej drodze! Pozdrawiam


    http://agatascircleoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie zaczynasz :) Mi też nie było łatwo :) Zaobserwowałabym ale nie masz takiej ,,przegródki'' obserwatorów :( Nic nie szkodzi. Czekam na więcej. Życzę powodzenia!

    http://marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w blogosferze! Życzę powodzenia.
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wytrwałości!

    http://ladycharm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w blgoowaniu ;D Oby to miejsce było takie, jak sobie wymarzyłaś ;p
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie powodzenia i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytrwałości :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

☆dziękuję serdecznie za każdy komentarz!
☆zostaw link do swojego bloga a na pewno wejdę!
☆dołącz do obserwatorów!