czwartek, 21 kwietnia 2016

~5~ OOTD

Hi Guys! :)
Co u Was słychać?
Właśnie staram się poprawić w blogowaniu i piszę kolejny post, teraz kiedy mam czas, bo w sobotę zbliża mi się 18 kolegi z klasy, więc pewnie nic nie będzie mi się chciało już robić a co za tym idzie, moje postanowienie o regularnym pisaniu znów pójdzie w niepamięć.
Dzisiaj będzie co prawda krótki post, ale wrzucę Wam zdjęcie outfit'u który idealnie wpasował się w dzisiejszą, słoneczną pogodę, a także moje nowe dzieło na paznokciach :) Ciekawa jestem co o tym sądzicie i jak się Wam podoba. Koniecznie dajcie znać w komentarzach co o tym myślicie :)
Jak myślicie, co założyć na 18? Zastanawiałam się pomiędzy koszulą ze zdjęcia i czarną, przylegającą spódnicą lub bordowym crop-top'em i nie wiem co wybrać :( mam nadzieję, że mogę na Was liczyć :)
Dziękuję za każdy komentarz i bardzo się cieszę, że jest Was coraz więcej. To świetna motywacja do ciągłego pisania! :)
Trzymajcie się ciepło i miłego wieczorku! :)

Standardowo zapraszam do klikania w baner!  Możecie znaleźć kilka perełek :)
 na paznokciach mam:
Semilac 002 Delicate French; 031 Black Diamond oraz czarny brokat

koszula - pull&bear  S/36
spodnie - pull&bear XS/34
buty - Vans 36,5

21 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja stylówka! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, mamy bardzo podobny gust :o Stylizacja jak z tumblra, bardzo mi się podoba!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne paznokcie! Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne. Te paznokcie świetnie pasują do stylizacji ze zdjęcia. Jeśli chodzi o regularność w pisaniu postów, to sama wiem, że nie jest łatwo wytrwać :)
    Jeśli masz chwilkę to zapraszam na: minii-art.blogspot.com Blog z przemyśleniami i rysunkami :)
    PS. Świetny blog. Na pewno będę tu często zaglądać. Obserwuję, Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paznokcie! :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno stylizacja jak i paznokcie bardzo mi się podobaja :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie *.* Stylizacja również bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie! Myślę, że koszula byłaby dobra na tą okazję. ;*

    http://patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne paznokcie! :)
    Stylizacja ma w sobie to coś!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne paznokcie!:))
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokcie ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne paznokcie ;) również używam firmy semilac ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny zestawik i paznokcie
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na osiemnastkę załóż coś żeby po prostu było wygodnie ;)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    + Konkurs u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne paznokcie a zestaw super! Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć!
    Jestem na Twoim blogu przyznam się szczerze pierwszy raz, ale już na pewno nie ostatni!
    Bardzo mi się Podoba Twój styl pisania oraz zdjęcia. Zaobserwowałam i czekam na więcej postów.
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń

☆dziękuję serdecznie za każdy komentarz!
☆zostaw link do swojego bloga a na pewno wejdę!
☆dołącz do obserwatorów!