czwartek, 14 kwietnia 2016

~4~ must have

Hi Guys! :)

Chwilę temu zupełnie przypadkiem usunęlam 4 post, o paznokciach :( pojawiło się tam tyle miłych komentarzy i jest mi tak bardzo przykro. W ostatnim (usuniętym) poście pisałyście, że chętnie zobaczycie manicure wykonany przeze mnie, więc wrzucę Wam w tym poście zdjęcie :) co prawda nie jest to nic wspaniałego, nie rysowałam też żadnych wzorków, ale mam nadzieję że się spodoba :) dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka zdjęć rzeczy, nad których zakupem myślę już od dłuższego czasu.
♢Dobry zegarek, który będzie jednocześnie eleganckie i sportowy to marzenie nie jednej kobiety. Daniel Wellington to od dłuższego czasu moje małe duże marzenie. Małe bo to dosyć drobna rzecz, duże bo jednak cena nie należy do najprzystępniejszych.
♢Delikatna biżuteria, klasyczna, pasująca do wszystkiego (chyba będę to często powtarzać w dzisiejszym poście) to również moje drobne marzenie. Znalazłam stronę w internecie, na której możemy bardzo tanio kupić naprawdę ładne łańcuszki - http://modernsilver.pl/
♢Magiczne szeleczki, istny cud! Nie wiem czy Wam też się to podoba? Szaleje na tym punkcie i tak naprawdę nie wiem dlaczego jeszcze nie jestem ich posiadaczką! Na tej stronie jest naprawdę dobry wybór i bardzo korzystne ceny - http://www.promees.pl/
Napiszcie mi koniecznie w komentarzach co jest waszym drobnym/dużym marzeniem i co myślicie o moich paznokciach :)

*post nie jest w żaden sposób sponsorowany

*zapraszam serdecznie na vinted - rozpoczynam wyprzedaż szafy :) @ladymade




17 komentarzy:

  1. Kocham te szeleczki <3 Świetne paznokietki <3 I cudowny zegareczek :D chciałabym taki mieć :D Masz bardzo fajniutkiego bloga obserwuje :D
    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne sa te sznureczki do stanikow. niesamowicie kobiece i podkreslaja wszystko co trzeba ;) Marza mi sie juz od dawna, mysle ze lato to idealny czas na spelnienie marzen ;)
    http://claudia665.blogspot.com
    ^^ zapraszam do mnie ;) nie jest to co prawda kosmetyczny i modowy blog ale mam nadzieje ze ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypadkowe usunięcie postu to nie fajne uczucie... mi kiedyś się zdarzyło usunąc komentarze zamiast je opublikować :D No ale zdarza się... Te sznureczki do staników stają się coraz bardziej popularne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zegarek.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że usunął Ci się ten post:(
    Ten łańcuszek jest śliczny, mam podobny tylko, że srebrny:)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarek - też o nim marzę!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria z tej strony jest naprawdę śliczna - subtelna i stylowa ^^ Ostatnio własnoręcznie wykonałam takie dopinki do stanika i naprawdę ładnie wygląda to pod jakąś białą bluzeczkę :D

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna biżuteria ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarki cudoo!:))
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, super rzeczy :)
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O tych szelkach do stanika i ja marzę :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne rzeczy, sama chętnie bym je kupiła :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie ozdobne ramiączka do stanika :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne rzeczy, biżuteria idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten stanik wygląda obłędnie :) obserwuję, zapraszam i pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń

☆dziękuję serdecznie za każdy komentarz!
☆zostaw link do swojego bloga a na pewno wejdę!
☆dołącz do obserwatorów!