poniedziałek, 11 lipca 2016

~7~ RECENZJA

Cześć Kochane! Bardzo długo nie było mnie w blogsferze, padł mi laptop i musiałam na niego czekać ponad miesiąc  (nie do przyjęcia), a posty z telefonu z reguły dodają się inaczej niż bym chciała ;(
Ale wracam już do Was :)
Przez czas mojej nieobecności w sieci mogłam spokojnie przetestować korektor, który mogłyście zobaczyć w haul'u, więc dzisiaj przychodzę z recenzją!  

korektor Eveline Art Scenic, który jak kartonowe pudełko wskazywało miał być w kolorze 04, okazał się 06 - ivory. Pierwszt minus,   ale pomyślałam 'okej, to chyba też jest jasne' (przynajmniej tak sugerowała nazwa). Już po pierwszej aplikacji zauważyłam, że do najaśniejszych nie należy, a jaoby tego było mało ciemnieje  czasem. Sam jego kolor, posiada dosyć widoczne różowe tony, co dla mojej cery totalnie się nie sprawdza. Mało tego, sama nie posiadam jakichś wybitnie mocnych cieni pod oczami (są raczej średnie), mimo to korektor bardzo słabo sobie z nimi radzi więc potrzebuję minimum 2 warstwy, co nie jest ani dobrym ani wydajnym rozwiązaniem.
Podsumowując, nie polecam korektora. Nie czuję wielkiej straty, ponieważ jego cena jest nie wielka ale myślę, że lepiej przeznaczyć tą kwotę na coś innego :)
Teraz biorę się za testowanie płynnego camouflage z Catrice :) mam nadzieję, że zda egzamin.
PORÓWNANIE: 1 - catrice; 2 - eveline


16 komentarzy:

  1. Szkoda, że zakup nie udany, ale czasem trzeba próbować nowych produktów. :) Teraz wiem czego mam nie kupować. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam aplikację BLOGGER na IOS, nie jestem pewna czy jest na Androidzie.
    Jak mi pada laptop zazwyczaj korzystam z właśnie z tej aplikacji.
    Wracając do treści posta.
    Teraz już wiem, czego na pewno nie kupię :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakiś czas temu tez miałam laptopa w naprawie, na szczęście naprawiał go kolega brata i udało się odzyskać większość danych,ale czekałam na niego dwa tygodnie...Cały czas była w blogsferze na telefonie,ale postów nie pisałam,bo to bardzo nie wygodne ;/
    Pozdrawiam, kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że zrobiłaś mini recenzje tego produktu. Na przyszłość będę wiedziała, aby go nie kupować :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego produktu, choć wydaje się ciekawy :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w swoim posiadaniu camouflage z Catrice i jestem z niego bardzo zadowolona, jest moim drugim korektorem. Wcześniej byłam skłonna do EVELINE tym w sztyfcie, jednak gdy skusiłam się na CATRICE to nie wyobrażam sobie używać innego i cena jest spoko :p

    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :D
    agattastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem korektora z Catrice :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kosmetyki :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnóstwo dobrego słyszałam o korektorach z Catrice, więc z niecierpliwością czekam na recenzję :)
    Zapraszam do konkursu :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I osobiście do korektorow nie mam szczęścia... zawsze coś jest nie tak z nim albo mnie wysypuje po nim albo za ciemny.

    OdpowiedzUsuń

☆dziękuję serdecznie za każdy komentarz!
☆zostaw link do swojego bloga a na pewno wejdę!
☆dołącz do obserwatorów!