wtorek, 10 maja 2016

~6~ HAUL rossman/golden rose


Hi Guys!
Mamy już maj! Nie wierzę :o ostatnio miałam cały tydzień wolny z racji matur, więc spokojnie wypoczęłam i wracam do szkoły że zdwojoną siłą! No dobra, nie oszukujmy się. Kompletnie nie mam ochoty już chodzić, szczególnie kiedy widzę tak piękną pogodę za oknem jak dziś, ale pociesza mnie fakt że już tylko nie całe 2 miesiące i wakacje! Macie jakieś plany? W trakcie mojego tygodnia wolnego jak i wcześniej rozpoczęły się promocje (-49%) w rossmanie o czy zapewne wszyscy wiecie, więc nie będę się rozpisywać co bylo kiedy itp, tylko od razu przechodzę do tego co kupiłam. 
• korektor Eveline Cosmetics art scenic
Jeszcze go nie używałam, więc nie wiem jak się będzie sprawował, ale na pewno dam znać czy jestem zadowolona jak tylko go otworzę! 

•maskarę  MaxFactot  2000 Calorie z podkręcą szczoteczką
Jak narazie jestem z niego bardzo zadowolona, robi to co ma robić i zastanawiam się też nad kupnem tej podstawowej wersji.

•3 konturówki do ust (2 lovely, wibo)

• 2 długotrwałe matowe pomadki do ust z wibo Million Dollar Lips

Teraz czas na pozostałe zakupy które dokonałam przez internet i innej drogerii :)

•Golden Rose Matt Lipstick Crayon 08
Uwielbiam te pomadki w kredce!  Mam jeszcze w kolorze 18 i wiem, że na tym się nie skończy :)

•zestaw 8 pędzli do makijażu z syntetycznego włosia      
                            

Zapłaciłam za nie śmieszne pieniądze (15 zł na allegro) ale powiem Wam, że są bardzo przyjemne i dobrze się nimi pracuje. Co prawda nie są porównywalne do tych z Hakuro, ale naprawdę dają radę :) 

Koniecznie dajcie znać, co kupiłyście, a jeśli macie któryś z tych produktów to jak Wam się podobają :) Trzymajcie się ciepło :)

*na koniec zdj moich nowych paznokci

Standardowo zapraszam na vinted! Siostra dzielnie mi pozowała :)

11 komentarzy:

  1. Chciałam kupić te pomadki z Wibo jednakże u mnie szybko wykupili:(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez w końcu muszę się zaopatrzyć w pędzle :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne paznokcie <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne produkty :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planie kupić te pomadki z wibo :D

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory konturówek! Sama nakupiłam sobie dużo rzeczy na tej promocji w Rossmannie :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pomadki z golde rose są moimi ulubionymi;) a kontórówki z lovely są naprawdę genialne, szczególnie nr 1;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych produktów. Ostatnio zastanawiałam się nad tą pomadką w kredce, ale ostatecznie jej nie kupiłam :/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. is it suitable to a boy like me.

    OdpowiedzUsuń

☆dziękuję serdecznie za każdy komentarz!
☆zostaw link do swojego bloga a na pewno wejdę!
☆dołącz do obserwatorów!