poniedziałek, 7 marca 2016

~3~ shoes

Hi Guys!

Jesteście niesamowite! Drugi post i już 21 komentarzy! Myślałam że na początku będzie ich 5, może 10, ale naprawdę nie spodziewałam się takiego odzewu! To daje mi mocnego kopa do działania i tworzenia postów, które będą Wam się podobały. Jestem taka szczęśliwa widząc jak szybko rozwija się mój blog. Jeżeli macie ochotę na post o jakimś konkretnym temacie to koniecznie dajcie znać w komentarzach! Jestem otwarta na nowe propozycje :) Posty na blogu będą pojawiały się mniej więcej dwa razy w tygodniu, ponieważ mam sporo zajęć w szkole. Na blogu nie rozpisuję się na temat mojego życia i tego co robiłam, co jadłam na śniadanie bo i tak większość czytelników wcale nie potrzebuje tego wiedzieć a tym bardziej o tym czytać. A teraz zapraszam na post!

Dzisiaj chcę poruszyć temat butów idealne pasujących na sezon wiosna/lato. Jestem maniaczką butów sportowych, ale tak naprawdę nadal szukam swoich idealnych.
Converse i Vans'y są bardzo wygodne, ale mi jako typowemu zmarzluchowi jest za zimno w i tak nieustająco zimne stopy. Możemy wybierać między szeroką gamą barw, ale z biegiem czasu żałuję że converse zakupiłam w miętowym kolorze. Mój styl trochę się zmienił, stawiam na bardziej stonowane kolory i już powoli idą w zapomnienie. Vans'y na szczęście mam czarne i jak narazie one ratują moje stylizacje.
Jeśli chodzi o buty w stylu New Balance to mogę Wam je serdecznie polecić. Pasują do wielu stylizacji, a możliwość wyboru różnych kompozycji kolorów pozwala nam ożywić stylizacje w jednym  (np. czarnym) kolorze, co osobiście uwielbiam nosić, ponadto są bardzo miękkie i przynajmniej mi, noga w ogóle się w nich nie męczy. W tym sezonie chciałabym jednak spróbować czegoś nowego.
Długo myślałam o Nike Air Maxx ale wydają mi się zbyt popularne i oklepane. Zastanawiam się nad Adidas ZX flux. I tu moja prośba do Was! Napiszcie mi koniecznie jeśli któraś z Was je posiada, jak się je nosi, czy są wygodne i który dokładnie model polecacie. Napiszcie także jakie wy buty lubicie najbardziej nosić w sezonie wiosenno - letnim i dlaczego. Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga! Zostawcie link w komentarzu, chętnie obejrzę Wasze blogi :)
Na dzisiaj to wszystko, trzymajcie się ciepło, czeeść :)

*jeśli ktoś ma zamiar pisać w komentarzu, że jestem jakaś rozmieszczona małolata itp. to od razu uprzedzam, że wszystkie buty kupuję sobie SAMA za swoje pieniądze nie od rodziców. Nie marnuję czasu w wakacje ferie na leżenie przed telewizorem. Wszystkie komentarze tego typu będą usuwane! :)

19 komentarzy:

  1. Ja wolę buty typu botki na wiosnę, a jeśli chodzi o lato lubię sandały lub baleriny (chociaż z tych drugich staram się zrezygnować).
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga. ;)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam fiołka na punkcie butów, mam ich wiele. Na wiosnę zdecydowanie nie może u mnie zabraknąć balerinek, a także sportowych butów, ale nie jakieś air maxy, stawiam raczej na coś "lekkiego" :) Wstrzymywałam się z obserwacją, bo czytam blogi, które naprawdę przypadną mi do gustu. Lecz nie zamierzam dłużej, bardzo ciekawie piszesz posty, czekam na więcej i liczę, że twój blog będzie się coraz bardziej rozwijał! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam straszną obsesję na punkcie butów,a w szczególności tych sportowych. Nike Air Max posiadałam,rozwaliły się po 5 miesiącach ale byłam z nich taka dumna,że aż się nie chciałam rozstawać. Mimo,że były całkowcicie rozwalone,niestety zostały wywalone i mam w planach zamówić kolejną parę. Moim zdaniem najbardziej oklepanymi butami teraz są Adidas Superstar,nawet Nike już przechodzą na drugie miejsce przy nich,chociaż nie byłoby to złe gdybym widziała ciągle inną kolorystykę a nie popularne biało czarne.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne buty, te 2 zwłaszcza mi się podobają. Mam małą obsesję na punkcie butów jak ty :D

    http://shareyourlifest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem tej mody na Air Maxx, dla mnie to buty jak każde inne i coś czuję, że ich fani mogą mnie za to zjechać :) Ja, podobnie jak koleżanka wyżej wiosną preferuj botki a latem sandałki, ale buty ze zdjęć są naprawdę fajne! :)

    zostaję, obserwuję i zapraszam do siebie,
    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że masz tyle komentarzy i jesteś początkującą! ja tak samo ! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję sukcesów :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również mam czarne vansy i je uwielbiam, pasują na codzień i na galowo na jakiś apel :) Air maxy są bardzo wygodne, bardzo często je noszę więc je polecam a co do adidasów fluxow to chcę je kupić na wiosnę więc nie doradę :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kupować buty! Też mam vansy i są mega wytrzymałe bardzo fajne! Super blog, co powiesz na obs za obs? Zapraszam do siebie primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te drugie buty są boskie!

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko byłoby dobrze, ale (aha, teraz wyjdzie moja natura Marudy) wiem, że nie powinnam lecz wciąż to robię. Mianowicie, oceniam książkę po okładce. Jak widać jednak nigdy jej nie odrzucam, ale wygląd bloga jakiś taki nieproporcjonalny i chaotyczny trochę mnie zniechęcił.
    A teraz ta mila część. :)
    Co do postu to przyznam, że ze sportowych butów mam tylko conversy, bo w sumie nie lubię tego typu. Wole obcasy, baleriny, kozaki i wszystkie inne tylko nie sportowe. Zwłaszcza żywię awersje właśnie do firmy adidas, gdyż moje ostatnie buciki jej produkcji sprawiły, że moje stopy nie nadawały się do użytkowania przez kilka dni. Na krótsze wypady sprawdzały się idealnie, ale aby pochodzić trzy-cztery godzinki nie dały już rady. Zaczęły mnie obcierać, prawie we wszystkich miejscach podczas, gdy czasami potrafię 5 godzin latać non-stop w obcasach i mam tylko lekkie odciski. Z tej linii nie miałam butów, ale skoro pytałaś o zdanie to nie polecam. Widzę tu pozytywne opinie, ale już więcej nie zaryzykuję.

    Pozdrawiam
    VIOLET END - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się uczę i wszystko jest mojego autorstwa więc to normalne, że nie będzie perfekcyjnie, a przynajmniej nie na samym początku. "Nie od razu Kraków zbudowano". Ale i tak serdecznie dziękuję za konstruktywną opinię :)

      Usuń
  12. Nikt nie powinien napisać takiego zlosliwego komentarza :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Post fajny. Ja nie kupuję z firmy Adidas więc nie pomogę. Moją miłościa są reebok :D
    Masz fajnego bloga więc chętnie jeszcze wpadne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Owszem, air maxy są juz trochę oklepane, ale to chyba najwygodniejsze buty do chodzenia jakie miałam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Adidas zu flux są śliczne!:)
    Obserwujemy?:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne buty :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

☆dziękuję serdecznie za każdy komentarz!
☆zostaw link do swojego bloga a na pewno wejdę!
☆dołącz do obserwatorów!