poniedziałek, 29 lutego 2016

~2~ foundations

Hi Guys!
Witam w kolejnym poście i na wstępie serdecznie wszystkim Wam dziękuję za wszystkie komentarze. Jestem pod wielkim wrażeniem. Pod ostatnim postem ukazało się aż 13 komentarzy, pojawiły się pierwsze obserwacje a sam blog przekroczył 130  wyświetleń! Jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczona tym, jak miło zostałam przyjęta i jakim ciepłem oraz serdecznością wykazała się każda z Was ;) Jesteście wspaniałe, naprawdę bardzo Wam za to dziękuję :)
Przechodząc do tematu, w dzisiejszym poście chciałabym porozmawiać z Wami na temat podkładów. Przedstawię Wam trzy propozycje podkładów których sama używam, oraz kilka wskazówek jak znaleźć swój idealny.
1. L'ORÉAL Paris - True Match w kolorze N1
Kilka słów od producenta:
Podkład idealnie dopasowujący się do koloru skóry, rozprowadza się bez smug, nie daje efektu maski przy jednoczesnym świetnym kryciu. SPF 17
Posiadam jeszcze tą starą wersję i co mogę o nim powiedzieć? Daje bardzo ładne wygładzenie. Skóra jest pełna blasku, świetlista, wygląda zdrowo i naturalnie. Jeśli chodzi o krycie, można je budować lecz nie jest ono zadowalające jeśli ktoś potrzebuje naprawdę mocnego kamuflażu. Bez poprawek utrzymuje się do 5h. Nie spełnia moich oczekiwań i po skończonej buteleczce raczej do niego nie wrócę.
2.REVLON - Colorstay w kolorze 150 Buff Chamois
Kilka słów od producenta :
Wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. SPF 6
Używam tego podkładu tylko i wyłącznie wtedy kiedy mam jakieś ważne wyjście, lub po prostu idę na imprezę i chcę dobrze wyglądać przez całą noc, ponieważ jest on bardzo ciężki. Podkład świetnie kryje i utrzymuje się na cerze przez 24h. Miałam go na sobie na studniówce chłopaka i od godziny 16 do 5 rano nie zrobiłam ani jednej poprawki więc nie muszę chyba nic więcej mówić. Jedynym jego minusem jest to, że buteleczka nie zawiera pompki.
3. BOURJOIS - 124 Perfect Foundation w kolorze 51 light vanilla
Kilka słów od producenta:
Pierwszy podkład który zawiera 3 pigmenty korygujące cerę:
źółte - redukują cienie pod oczami
fiołkowe - świeża cera bez placek i piegów
zielone - maskują popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku SPF 10
To jest mój ulubieniec. Zawsze mam w swojej kosmetyczce zapasową buteleczkę bo wiem ze nigdy mnie nie zawiódł. Ma średnie ale wystarczające krycie, lekką konsystencję i świetnie się utrzymuje przez cały dzień.
A teraz kilka rad jak dobrać idealny podkład:
1. Określ swój typ cery - ja mam cerę mieszaną, czyli ze skłonnością do przetłuszczania się w strefie T (czoło, nos, broda) ale w kierunku normalnej.
2. Określ swój kolor cery - moja jest żółta dlatego też zawsze dobieram podkład który nie zawiera różowych tonów
3. Jeśli potrzebujesz mocnego krycia, szukaj podkładów które mimo wszystko nie będą aż tak bardzo zapychać!
Z mojej strony to już wszystko. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, wyświetlenia i obserwacje. Napiszcie mi w komentarzach jaki jest wasz ulubiony podkład i dlaczego :)
Zachęcam do obserwowania mojego bloga i komentowania!
Trzymajcie się ciepło! :)

20 komentarzy:

  1. ciekawie opisane!:) Również obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam takich produktów, ale recenzja jest fajnie napisana. Szkoda tylko, że masz taki mały druk...trzeba naprawdę skupic się żeby coś wyczytać :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie piszesz recenzje, czekam na więcej! Hmm.. może tym razem jakies produkty do ust? :)
    U mnie sprawdza się idealnie lekki krem+puder z under twenty, moja cera z natury jest sucha, a używając tego podkładu nie jest to aż tak widoczne, no i ma bardzo ładne krycie
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam oba podkłady z revlon oraz loreal :) dla mnie lepszy jednak jest loreal , bardzo go lubię :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wspólna obserwacja? Jeśli zaczniesz to daj znać a ja zawsze się odwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne recenzje :D Ja nie używam w ogóle podkładu, więc nie miałam okazji wypróbować :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Bourjois uwielbiam Healthy Mixa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam tych co pokazujesz! Widzę, że zaczynasz. Życze powodzenia
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne podkłady :)
    Fajnie piszesz
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu i jeśli mogłabym prosić klikniesz w linki w moim najnowszym poście ?
    Z góry za wszystko dziękuję :**


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam Revlon Colorstay! :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego z nich nie używałam. Ogólnie gratuluję tak dużego odzewu w pierwszym poście i trzymam kciuki za kolejne sukcesy :*
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytrwałości w blogowaniu ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja obecnie nic nie nakładam na moją twarz, jedynie kredkę i cień do brwi oraz mascarę na oczy. Na szczęście nie mam jakiś strasznych problemów z moją cerą.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia w blogowaniu (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    kosmetyki są świetne<3
    Śliczny design bloga <3 w jakim programie jest zrobiony nagłówek?
    Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam

    Zapraszam też na konkurs Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna recenzja, podkladu z revlonu uzywam obecnie i bardzo fajnie mi sie sprawdza:)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem wierna podkładom mineralnym :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post! Śmieszy mmnie, a może bardziej jest mi żal dziewczyn, które nie wiedzą jak dobrać podkład i mają pomarańczową twarz, a białą szyję:( Sama uzywam kremu BB i jedynie zapudrowuję po nim twarz -wiadomo, żeby nic się nie błyszczało. Jeśli jednak potrzebuję zakryć jakiegoś nieprzyjaciela, czerwoną plamkę, cokolwiek - uzywam korektorów, najchętniej antybakteryjnych w kredce :D No i mój must have - bronzer :D Buziaki!:*

    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń

☆dziękuję serdecznie za każdy komentarz!
☆zostaw link do swojego bloga a na pewno wejdę!
☆dołącz do obserwatorów!